niedziela, 2 sierpnia 2015

Trench Coat...


...troche jesieni tego lata ;)
Coraz krotsze dni i ciemniejsze poranki sa zwiastunem nieuniknionej zmiany pory roku.
Poki co przez ostatni tydzien mozna bylo juz poczuc gleboka jesien w powietrzu.
Zmiana pogody czyli nowy sezon przed nami :) (i wkrotce swieta!;P)
...niektorzy moga krecic nosem, dla mnie to wszystko troche ekscytujace :D
Na takie przejsciowe klimaty najbardziej sprawdzaja sie u mnie cienkie,
 trenczowe plaszcze, ktorych nabylam juz kilka w tym roku  <3
Ponadczasowe i zawsze w dobrym tonie bez wzgledu na fason czy kolor...
Cos bardzo klasycznego! w co zdecydowanie warto zainwestowac ;)
Dzis w luznym, casualowym zestawieniu z biala 
prosta koszulka, podarciuchami i bezowa szpilka ;)
Pozdrawiam serdecznie! :*

.
















Plaszcz/Trench Coat - Zara (old collection)
Bluzka/T-shirt - Calvin Klein
Jeans - Zara (old collection)
Szpilki/Heels - River Island
Torebka/Bag - Michael Kors
Szal/Scarf - Michael Kors
Zegarek/Watch - Emporio Armani
Bransoletka/Bracelet - MaybeMe

***

2 komentarze:

  1. Ja tam wole lato 😉 dobry trench to cos w co musze zaopatrzyc moja szafe :) koszulka mnie wpadla w oko. Like it

    OdpowiedzUsuń