niedziela, 10 marca 2013

Shine Bright...

:)
Pochmurne dni, ktorych nie rozswietli nam slonce
 rozjasnic musimy sobie sami!
Na przekor przekonaniu, ze na okolicznosc szarej, deszczowej pogody ubieramy sie na ciemno 
- bo tak praktyczniej,
ja lubie zalozyc jasne lub kolorowe rzeczy,
by rozweselic nastroj i nie dac sie ciemnym chmurom :)
Udowodnione jest, ze to jakie kolory nosimy na sobie
 ma ogromny wplyw na nasze samopoczucie i nie tylko!
Sprobujmy wiec terapii barwami (chromoterapii), by pozbyc sie jesiennej chandry :)
Moja nowosc w szafie- sweterek lub moze cienka kurteczka, 
przekonaly mnie do niego wlasnie jasne kolory!
Swietny kroj (uwielbiam takie luzne oryginalnie skrojone okrycia-dluzszy z przodu),
calosc jakby welniana mozaika, rekawy pol na pol- imitacja skory i bawelna.
Ideal ;)

 


Sweter - River Island
Bluzka - All Saints
Spodnie - Mango
Buty - Emu
Torebka - River Island
Rekawiczki - Mango


xxx

1 komentarz:

  1. Mega mi sie podobaja takie swetey asymetryczne!! .. ale zadnego takiego nie mam :/

    OdpowiedzUsuń