niedziela, 10 lutego 2013

New In..


Ostatnio do mojej szafy wpadlo kilka nowych,
ciekawych skarbow.
I naszlo mnie by pobawic sie zdjeciami :)


Botki- Select
Piekne czarne botki z metalowymi elementami
 w kolorze zlotym na czubku i piecie. 
Bardzo uniwersalne, idealne do spodniczki i do spodni.
Najbardziej podobaja mi sie wlasnie te metalowe czubki, 
poluje na baleriny z takimi :)

Baleriny- Zara
Jakby cale ze zlotego brokatu :)
Nieco smieszne, nie wiem nawet jeszcze do czego zaloze,
 najpewniej do czarnych spodni dla kontrastu,
ale sa tak urocze, ze musialam je wziac!
Tu tez metalowy, zloty element.

Spodnica- Zara
Spodniczka w kolorze ombre
 ( bialy stopniowo przechodzi w ciemny granat).
Ciekawa, bo cala pierzasta, wyglada przeuroczo :)

Spodnica- River Island
Zakardowa, czarna mini spodniczka.
Wciaz nawiazanie do barokowego trendu.

Spodnie- Zara
Zakardowe, czerwone spodnie rurki.
Piekna soczysta czerwien i swietna tekstura.

Sweter- Zara
Czarny sweter ze zlotym zamkiem.
Rozpinany od gory do samego dolu, ale z tylu- na plecach. 

Sweter- Zara
Bezowy sweter ze skorzanymi rekawami.
Skusil mnie ladny jasnobezowy kolor.
Jest w rozmiarze M pelni wiec u mnie role sukienki! ;)

 
Dodatki- Internacionale, Select
Zloty naszyjnik, ktorego mi brakowalo ;),
kolczyki- znak peace, glowka buddy
 i fatima hand dla utrzymania pozytywnej energii ;) 



A ponizej stronka, na ktorej znajdziecie duzo swietnej,
 dobrej w stylu i naprawde wartej uwagi mody z Liverpool i nie tylko :)
Osobiscie uwielbiam te kolorowe od oryginalnych i niebanalnych  postaci ulice, 
na ktorych jest taka roznorodnosc, najlepszy styli  i pomyslowosc, 
ze moglabym ogladac tych ludzi godzinami :)

www.hoyfashion.co.uk

 Milego ogladania ;)


xxx

3 komentarze: