poniedziałek, 14 stycznia 2013

New In..

:)

Wielkie BUM przecenowe za nami, 
jednakze miejmy oczy wciaz szeroko otwarte ;)
Kiedy wiekszosc rzeczy jest juz przebrana, zwieksza sie szansa na odnalezienie naprawde unikatowych perelek, ktorych nie moglismy dostrzec w gaszczu jednakowych,
 zapychajacych wieszaki ciuchow...
Wartosc takiego znaleziska poteguja wciaz spadajace ceny. 
Dlatego wlasnie teraz szanse wyszuknia czegos fajnego za bezcen sa najwieksze!
 (Oczywiscie pod warunkiem, ze lubimy cierpliwie przechadzac sie po sklepach bez upatrzonego celu, z nastawieniem " a moze cos ciekawego sie trafi" ;))
Nie zapominajmy rowniez, ze ratunkiem na przebrane rzeczy i rozmiary w sklepach sa ich odpowiedniki internetowe, gdzie bardzo czesto oferta jest duzo wieksza i czasem duzo dluzej :)
A oto moje przecenowe nowosci jak dotad :

Baleriny- ZARA
Marynarka- RIVER ISLAND
Torba- ZARA
Sukienka- RIVER ISLAND
Koszulka- ALL SAINTS
Koszulka- ATMOSPHERE dzial meski! :)

Naszyjnik- ATMOSPHERE, Spinka Kokarda- no name



Apaszka- ATMOSPHERE

Klasyczne Spodnie na kant- MANGO
Zwezane Spodnie na kant- ZARA



xxx

Ps. Musze sprostowac, ze moj entuzjazm wiosenny zostal zwinnie pozegnany przez
niespodziewany powrot zimy do Liverpool rowniez ;)
Mam nadzieje, ze okaze sie to chwilowe i wiosna nie kaze na siebie dlugo czekac ;D
Poki co trzymajcie sie cieplutko :D

3 komentarze:

  1. Super! Doczekalam sie :D hehehe ... czern i złoto. Dzieki za relacje wyprzedazowa :) słodziakowa sukienka...

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomnialam hasla dlatego tyle nie pisalam , ale teraz juz jestem i mam nowe haslo:)
    dumna jestem z Twojego Bloga, takie zdjecia fajne i wszytsko fajne! Buty chyba sa najlepsze! te na nogach i te barokowe!!!
    w sukieneczce widze Ciebie gdzies z drinkiem w cieplych krajach:)
    moze teraz jakas moda weselna :P??? zartowalam :)buziaki gwiadeczko

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje! straszna frajde sprawia mi to, ze sie Wam podoba :D
    Buziaki!!!:)

    OdpowiedzUsuń