niedziela, 25 listopada 2012

Niedzielnie..


Obiecalam troszke napisac o jesienno-zimowych trendach.
 Wiem, ze juz pozno, bo jesien mamy prawie za soba, a najwieksze domy mody zaczynaja promowac juz swojeWIOSENNE kolekcje, jednakze my wciaz kupujemy cieple zimowe ciuszki :)  
Poza tym trendy tego sezonu pozostana bez watpienia z nami jeszcze wiosna ;)


Nowosc i numer jeden tej jesieni: BURGUND, BORDO
Kolor sezonu, dawno go nie bylo w takich ilosciach w jakich mozna go znalezc dzis,
 absolutne <must have> zarowno w kluczowych czesciach garderoby jak i w dodatkach.

Najlatwiej zestawic go z kolorem czarnym i zlotym, pieknie tez wyglada na paznokciach! ;)


Numer dwa: BAROK
Trend barokowy czyli w szczegolnosci bogactwo zdobien, charakterystyczne hafty, koronki...
Przepych i duzo zlota.
Idealne zestawy z koloru czarnego i  bordowego ozdobione zlocistosciami :)
Jednak trend przyjal sie nie tylko w kolorach i tkaninach, ale rowniez w stylu i krojach pieknych sukienek :)

 Strasznie podoba mi sie ten styl, elegancki i dumny :)


Numer trzy: SKORZANE ELEMENTY
Wciaz obecne wstawki w swetrach, bluzach, plaszczach i spodniach.


Nowoscia sa tez odobne KOLNIEZYKI
Kolniezyki z lancuszkow, perel, cekonow, metali jak i te materialowe w stylu KarlaLagerfelda.
Zdobimy nimi jednolite swetry, bluzki, koszule, suknie oczywiscie, ale wygladaja tez wyjatkowo pieknie na golym ciele z sukienkami bez ramiaczek :)




Obecne wszedzie zimowe wzory tzw. FAIR ISLE na swetrach, getrach, kamizelkach i welnianych czesciach garderoby. Idealnie na chlodne wieczory z herbata i ksiazka w reku :)

:)

Osobiscie oszalalam na punkcie baroku. Piekne zdobienia, eleganckie materialy, klasyczne kolory, duuuuzo bizuterii :) 
Wszystko w niezwykle dziewczecych krojach...uroczo :)  

A Wam co i jak sie podoba?
Ps. Najwazniejsze, zeby czuc sie pewnie i ladnie dla samej siebie w noszoszonych rzeczach, wtedy wszystko co zalozylymy bedzie wygladac swietnie i szykownie :)
Pytajcie i przypominajcie jesli jest cos jeszcze o czym moge napisac :)

xxx

6 komentarzy:

  1. Jaz.tych trendow najbardziej lubie bordo i skorzane.elementy. Swetry we.wzory tez przyjemne ... Takie typowe zimowe ... Ale cieplo die kojarzace. Ale z kolnierzykiem mam problem.. Podoba mi sie jak wyglada ale szybciej kupilabym bluze z takim kolnierzykiem niz sam kolnierzyk.. Moze to wynika z mojego nielubienia noszenia czegos na szyji :-P .. Nie wiem czemu tak mam :-)
    Fajny poscik byle takich wiecej ... Nasza stylistka zostaniesz ;-)
    jakies nowe lupy z weekendu masz?
    Pozdro 600 <3 :-* atomowki

    OdpowiedzUsuń
  2. a nie.. Na szyji moge nosic szaliki itp. Bizuteri nie lubie hehehe :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. post jak najbardziej fajowy!! U mnie trudności z kolorem bordo a to wszytsko przez to ze jak bylam mala to u mojej mamy kolezanki byly takie mega ciemne i grube zaslony w kolorze bordo-balam sie tego mieszkania. Takze do dzisiaj zostal mi taki wstret, chociaz bardzo chcialabym sie przekonac! Zalamie sie jesli modny bedzie kolor fioletowy-biskupi badz jakis brzydki odcien fioletu- bo nie polubie !!!
    Te sweterki mi sie strasznie podobaja ni i wstawki skorzane! A kolnierzyki mi sie mega podobaja tylko wydaje mi sie ze jestem do nich taka NIEGRAMOTNA :)i ze one sa takie mega eleganckie do pieknych szpilek w kolorze nude badz czerni hehehe piekny ten post Twoj Izuch ! buzka bo ide na M jak Milosc :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez oczywiscie ogladalam wczoraj M Jak Milosc hehhe ;-) Ola foto wstawials :-D zaszalalas. ... Ta kolnierzyk elegancki wlasnie chyba bym bo nie miala z czym nosic :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuuu dziekuje za wszystkie mile komentarze na blogu oraz prywatnie! Ciesze sie, ze sie tak spodobalo :)

    Ps. Dziewczyny!
    Kolnierzyk nie musi byc wcale w eleganckiej konwecji! Mozna go zalozyc na sweter :) albo koszule, do tego rury i oficerki( albo inne plaskie buty) i tez jest pieknie ! ..wszystko zalezy od Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi sie.ze.mam problemy z laczeniem ;-) ... A w ogole.to nie mam gdzie chidzic.fajnie ubrana za malo okazji .. No i ciuchow wciaz wiecej.sie.chce. ;-)

    OdpowiedzUsuń